Returnering

Der er 14 dages returret på ordrer fra BAMBUS Company fra den dag du modtager ordren – såfremt returvaren overholder nedenstående returnerings retningslinjer.

JULEGAVER BYTTES FREM TIL DEN 10. JANUAR 2024.

Alle produkter, der returneres til BAMBUS Company, skal være forsvarligt indpakket. Der skal som minimum anvendes samme stabile forsendelseskasse, som varen er modtaget i. Det er således ikke muligt at returnere i salgsemballagen alene med fx plast omkring. Hvis salgsemballagen er beskadiget, værdiforringes den samlede vare væsentligt. Denne værdiforringelse fratrækkes returbeløbet.

Ingen af vores varer må være brugte ved returnering, idet brugt sengetøj, lagner, dyner og puder ikke sælges igen. Derfor refunderes brugte varer ikke. Dette gælder ligeledes varer, der har været pakket op i rum med lugte som tobak, støv, dyr osv.
Ved returnering af brugte varer refunderes som udgangspunkt nul kroner.

Kunden afholder selv udgiften til returporto.

BAMBUS Company anbefaler, at varen returneres via GLS eller Post Danmark, og at varen sendes som pakkepost. På den måde er der mulighed for at spore pakken i GLS eller Post Danmarks system, og det fjerner dermed enhver tvivl om, hvorvidt varen er blevet udleveret til BAMBUS Company. Yderligere har kunden mulighed for at kunne efterlyse pakken, såfremt udlevering ikke har fundet sted.
Ved returnering, som skal betales af BAMBUS Company, skal dette aftales inden forudgående returnering via e-mail info@bambuscompany.dk.

Varen skal ALTID returneres til BAMBUS Company, Dufthaverne 3, 7500 Holstebro.
Vi modtager IKKE returvarer, der sendes til pakkeshops, posthuse etc. uden omdeling. Hvis kunden alligevel vælger ar gøre dette, så fratrækkes kr. 150 fra returbeløbet for kørsel og håndtering.

SÅDAN RETURNERER DU:

  1. Kontakt os først via e-mail info@bambuscompany.dk og forklar os hvorfor varen returneres – f.eks. ombytning, fejl eller andet. Medsend kopi eller foto af ordresedlen med navn, adresse og ordrenr.
  2. Afvent vores svar inden du returnerer varen.
  3. Pak varen i kassen sammen med oprindelig ordreseddel eller andet med navn, adresse og ordrenr. på (så vi kan se, hvem det er fra).
  4. Køb og sæt returlabel på pakken og send pakken afsted.
  5. Når vi har modtaget pakken, ekspederer vi den hurtigst muligt ifølge forud aftalt retursag.

    HUSK: Det er vigtigt, at der i kassen ligger seddel med navn og adresse samt ordrenr., da vi ellers ikke har mulighed for at se, hvem det kommer fra!

    Returnering af penge vil ALTID foregå til det betalingskort, der er blevet brugt til købet.

Indkøbskurv
Scroll to Top

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.